Šolski otroški parlament

V četrtek, 15. februarja, je na naši šoli točno opoldne zasedal občinski otroški parlament v okviru 34. otroškega parlamenta, ki v letošnjem letu nadaljuje in nadgrajuje posebej pomembno temo o duševnem zdravju otrok in mladih.

Mentorica otroškega parlamenta učiteljica Darja Kugonič je spremljala priprave razrednih skupnosti, ki so zadnje mesece potekale v okviru razrednih ur in ostalih dodatnih dejavnosti, v katerih so naše učenke in učenci od 2. do 9. razreda razmišljali, se pogovarjali in poustvarjali o vsebinah, povezanih s krepitvijo duševnega zdravja in vzpostavljanjem splošnega dobrega počutja otrok in mladostnikov tako znotraj kot izven šolskega prostora.

Na zasedanju sta poročila predstavnikov razredov suvereno usmerjali osmošolki Urška Veberič in Tajda Vajngerl, zares izvirnim predstavitvam, kaj vse so učenke in učenci skupaj s svojimi razredniki počeli, pa so z zanimanjem prisluhnili tudi g. ravnatelj, ga. pomočnica ravnatelja in šolska svetovalna delavka, ki so tako lahko skozi poučne zgodbice, analizo ankete, predstavitve delavnic, ples in petje ter zanimive kratke filmčke pridobili vpogled v razmišljanje, občutenje in doživljanje lastnega duševnega počutja naših šolarjev. (FOTO)

(Video – Naučimo se smučati 5. r , 4. a, 2. b)

(Visited 200 times, 1 visits today)

Morda vam bo všeč tudi...

Dostopnost